måndag 23 augusti 2010

Ny design.

Trött som en maratonlöpare försökte jag designa min blogg, Man kan räkna ut med arslet och en krita hur bra det gick.

Nåväl, det får se ut så tills jag får nästa ryck. Känner att det är för mycket grafiskt arbete för mig för att jag skall kunna knyta ihop säcken. Den skall bli snyggare i alla fall. Det verkar dock som om jag eventuellt behöver flytta den, eller eventuellt skrota den. Vi får se.

Fotografen som tog denna bild heter Mikael Aldén och har mot hans vilja blivit min fotomentor. En sån som man ringer och gråter på när man inte lyckas ställa in kameran rätt. En bra-å-ha-gubbe med andra ord.

Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nått intelligent här, är det inte intelligent så får du gärna skriva det ändå. Det får mig att verka smartare...