onsdag 16 februari 2011

Skulle egentligen...

Jag laddade utav bara helvete hela vägen ifrån dushen i källaren till kontoret på tredje våningen. Släpandes på alla shampoflaskor som min fru har ståendes i dushen.
Jag tänkte verkligen skriva en meningsfullt men ack så bittert inlägg om varför det står allt på en shampooflaska förutom om den innehåller shampoo, balsam, peeling eller nermalda hamstertestiklar. Jag stör mig så till den milda grad på detta så att min rättstavningskontroll (ja jag har en) lyser rödare än en rödvinsspya när jag skriver.

Så jag skiter i det istället och rakar av mig håret,och det är erat fel tjejer.

Bara för att ni inte förstår att en shampooflaska skall vara i en solid färg med en text ifrån basfärgen avvikande kulör. Gärna ett enkelt typsnitt också så att man ser det även med vatten i ögonen.

Någon bild på en shampoflaska är inte aktuellt så det blir en på en ko med en fågel på ryggen. Inte för att det finns ett samband utan bara för att jag längtar tillbaka till Indien.

2 kommentarer:

  1. jag älskar indiska kossor.

    finfina djur det där

    SvaraRadera
  2. Haha, det var bättre förr. När Konsums varor hette KETCHUP, SNUS eller just SCHAMPO. :D

    SvaraRadera

Skriv nått intelligent här, är det inte intelligent så får du gärna skriva det ändå. Det får mig att verka smartare...