onsdag 23 februari 2011

Vad som händer efter att bilden tagits.

Det är inte ofta som jag hamnar på bild här av naturliga anledningar, ett av dom är att kameran som jag har är aningen för klumpig för att ta egobilder med och den andra är att jag inte gillar att hamna på bild. Men jag tänkte bjuda på en nu.

Flitiga läsare har nog sett att jag gärna tar bilder på djur som kommer rusande mot mig, men det har fram tills nu inte funnits någon bild på vad som brukar hända efter att jag tagit min bild. När jag härom helgen gick på fotoutflykt med min systerdotter Malin så tog hon en klockren bild på mig och hennes hund Vegas.



Här ser ni bilden som jag tog, i bakgrunden skymtas Malin med sin kamera i högsta hugg.



Här är vad som hände sekunden efteråt. Den observanta ser dregeldropparna flyga när Vegas träffar mig. Men vad gör man inte för lite fina bilder?

Lägger upp ett par till från den dagen.







Och så lite helt onödig fakta:

När jag klippte och klistrade in Den låååånga låååånga länkadressen till bilderna så undrade min stavningskontroll om jag försökte stava till currysås!!
Vartfan är världen på väg?

2 kommentarer:

  1. Hahahaha!!! Han ÄR ett dregglande monster!!!
    Men sjukt fina bilder,lillebror...!!!
    Ta med mitt monster nästa gång... jag har ju ingen kamera...

    Angående din stavningskontroll..... stäng av den... !!! :-)

    SvaraRadera
  2. Currysås, haha! Jättehärliga bilder, gillar den med fotografen i bakgrunden bäst! Och jag tog inte din kommentar som kritik på något sätt - tvärtom :)

    SvaraRadera

Skriv nått intelligent här, är det inte intelligent så får du gärna skriva det ändå. Det får mig att verka smartare...