måndag 14 februari 2011

Bottenlösa bihålor.

För ett tag sen postade jag ett inlägg om klantighet, idag fyller jag på med en sak. Det kanske inte klassas som klantighet men jag har en känsla av att det är typiskt mig det som hände.

Jag har problem med täta bihålor och medicinerar dagligen med kortisonspray, så jag är van vid att alltid ha lite sveda i näsa/bihålor. För en stund sen tog jag en halv tablett som givetvis skall sväljas ner med ett glas vatten.

Eftersom jag tycker att svälja ner tabletter med vatten är för män utan hår på bröstet så undveks detta och den usla tabletten fick åka ner torrt.

Det tog ungefär 10 min innan jag kände att det svider ovanligt mycket i näsan idag.
Så jag beslutade mig för att snyta mig.

Jag föll givetvis ut i skratt när istället för snor hittar den där usla tabletten i pappret.

Om inte det är manligt att ta tabletter på det viset så mottages tips gärna på hur jag skall kunna toppa det.

Nu borde jag posta en bild på en tablett men då polisen beslagtog alla sådana bilder vid sin senaste husrannsakan så får ni en bild på en mumifierad pingvin med tumvantar istället.


För övrigt kan jag berätta att om man har en insomningstablett i näsa i 10min så blir man snurrig....... Gonatt

1 kommentar:

  1. Påminner om varianten med norrmän och p-piller i näsan. De vill inte ha snorungar... :S

    SvaraRadera

Skriv nått intelligent här, är det inte intelligent så får du gärna skriva det ändå. Det får mig att verka smartare...