torsdag 20 oktober 2011

Reklamera sig själv.

Det skulle vara nått.. funderar på att försöka göra det mot min mor. Det är hon som fött mig och har således ett visst ansvar för mig..

Min visdomstand fick avlägsnas i måndags och det kostade 3000kr. Borde inte det gå på någon garanti? Mamma om du läser detta så hoppas jag att du får en känsla av "skuld" som du alltid får och betalar för den.

För en ypperlig produkt som mig själv måste väl ha mer än 32 års garanti?

Nu var det inte det jag tänkte skriva om, utan mer ge er som läser och tycker om mina bilder en chans att att trycka gilla på min yrkesprofil på Facebook.

Den uppdateras inte så ofta utan mer när jag känner för att lägga upp nya bilder, men det hade varit bra för mig om Gilla listan fylls på lite (egokris).

http://www.facebook.com/pages/Henrik-Land%C3%A9n-Fotograf/225167217533947 är länken.

Sen skulle jag vilja vet vem det är som går in på min blogg lite då och då ifrån Taiwan??!! Välkommen är du men nyfiken blir jag..

Slänger ut lite bilder för dom som vill.




2 kommentarer:

  1. God dämn vilka bilder! Och är det en påklädd kanin mitt fagra öga skådar?

    SvaraRadera
  2. Tackar.. Dina ögon ser rätt.. Kaninen har mössa och sparkdräkt.. täffade detta kulinariska sällskap i botaniska trädgården.

    SvaraRadera

Skriv nått intelligent här, är det inte intelligent så får du gärna skriva det ändå. Det får mig att verka smartare...