fredag 21 maj 2010

Hur en katt tänker del 7

Vilka har inte någon gång tittat på sina katter och undrat över hur dom egentligen tänker?
Detta gjorde att jag för ett par år sen började fotografera dessa händelser och lägga till vad jag tror att dom tänker i form av pratbubblor. Jag började lägga upp "Hur en katt tänker" serierna på facebook, och dom verkar vara populära. . Detta är alltså del 7, om ni vill se mer så får ni hojta till. Samtliga serier är fotade i mitt hus med aktörerna Lorenzo Jamar (grå/vit) och Sir Fräz (beige)

















2 kommentarer:

  1. Haha! Så himla klockrent. Katter är verkligen här på sina egna villkor. :)
    Är det så många delar att det kan finnas underlag för en bok tro? Jag tror att det skulle bli en succé, eftersom många känner igen sig.

    SvaraRadera
  2. Tackar jag tror det är sju eller åtta delar. Men jag lägger dom nog på nätet istället, jag är alldeles för lat för att göra bok. ;)

    SvaraRadera

Skriv nått intelligent här, är det inte intelligent så får du gärna skriva det ändå. Det får mig att verka smartare...