lördag 1 maj 2010

Det som göms i snö.

Har bloggare helgledigt? Jag tänkte ha det i alla fall. Men när jag rotade igenom mina 64gb bilder så fick jag för mig att göra en liten serie. Jag känner mig fåordig idag så jag säger varsegod och låter bilderna tala.



När du känner dig kraftlös.



Du kanske inte tror på produkten du säljer på jobbet.



Medans dina kompisar verkar göra det.



Livet kanske känns trassligt.



Det kan kännas som om folk ställer omänskliga krav på dig.



En känsla av att inte platsa in sköljer över dig.



Du känner dig ensam och liten i mörkret.



Du känner lukten av nått gott men vet inte var det kommer ifrån.



Tänk då på att inte få panik, Det är bara att resa upp en hand och vänta på hjälp.
Tänk också på att aldrig simma ensam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nått intelligent här, är det inte intelligent så får du gärna skriva det ändå. Det får mig att verka smartare...