När jag surfade runt på http://heffler.blogspot.com/ Så läste jag om att i Korea så försöker dom lura på folk en mirakeldryck som låter lite för bra för att vara sann. Då kom jag ihåg en reklamskylt på flygplatsen i Mumbai, där verkar det inte behövas några belägg för att produkten verkligen fungerar.
Tänk er ramaskriet som det hade blivit i sverige när Elof 67 år upptäcker att hans forna stolthet fortfarande hänger som en rädd räka efter att ha imundigat denna musli. För allt som står i media skall vara sant. Allmännareklamationsnämden hade fått ha jouröppet för att ta emot alla samtal.
Länk till Hefflers inlägg om mirakeldrycken hittar ni här:
http://heffler.blogspot.com/2010/06/for-att-orka.html
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Haha! En fullständigt legitim koppling. :) Man kan ju nästan tror att Kim Jong-Il har gett sig in i müslibranschen. :)
SvaraRaderaHa ha, vi såg också sådana reklamskyltar i Indien, den är fantastisk!
SvaraRadera